Skórzane etui na tablet Nexus 7

Wreszcie skończyłem pracę, z którą zmagałem się od 5 miesięcy! Oczywiście samo szycie etui nie zajęło mi tyle, ale praca była na tyle wymagająca i stresująca, że wykonanie pokrowca nieco opóźniło się...

W każdym razie z przyjemnością prezentuję pokrowiec na tablet Nexus 7, opatrzony godłem Imperium Galaktycznego. Etui jest ręcznie zszywane z dwóch warstw skóry, zapinane na dwa zatrzaski. Wewnętrzna ramka na tablet została dopasowana do konkretnego urządzenia, jest też zapinana na dwa rzepy.

Dodam, że lekko błyszcząca, czarna skóra bardzo ładnie komponuje się z imperialnym mundurem oficerskim a samo etui wydaje mi się wprost stworzone do przechowywania planów Gwiazdy Śmierci - na pewno będą bezpieczne.

Zdjęcia wykonała Rynn z www.bzdurynn.blogspot.com - dziękuję!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz